Оригами – жерав

И така, сега дойде моментът да ви покажа една
от най-любимите ми оригами. Тази оригама има
много голяма история в моето занимание с оригами,
защото беше една от първите, които изобщо съм
виждала. Един мой приятел ми я беше подарил и може
би заради нея се влюбих в направата на тези красиви
фигури. Оригамата не е нещо много сложно, нито пък
уникално, но е по своемо интересна. Оригамата е
модел Жерав. Жеравът е една изключително
красива птица и наистина заслужава да й
бъде отделено малко време да бъде направен макета.
Ето и самата диаграма:

Оригами - Модел Жерав

Оригами - Модел Жерав

И така. Надявам се да ви хареса толкова, колкото и на мен. :)
Аз отивам да се наслаждавам на Spirit of Burgas.
Надявам се и вие да се позабавлявате и приятен уикенд!

За повече инфо – натисни ТУК

Схема на символите

~ от sisibest на август 15, 2008.

2 коментара to “Оригами – жерав”

  1. много трудно бе….. :(:(

  2. Не е аз това го мога…
    Искам дракона да се науча!

Вашият коментар

 
Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

